نوشته شده توسط : ali

ثبت اختراع

موسسه ثبت شرکت کریم خان تمامی خدمات در رابطه با ثبت اختراع را در اختیار شما قرار می دهد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188946700 تماس حاصل فرمایید.هرگونه وسیله یا فرمول جدید که برای اولین بار ایجاد شده باشد به عنوان اختراع تلقی می‌گردد. تمام مواردی که در زمینه‌های مختلف علمی، صنعتی، کشاورزی و… در جهت بهبود و ارتقای وضعیت زندگی آحاد جامعه برای نخستین بار ایجاد و مورد استفاده قرار می‌گیرد به عنوان اختراع قابل ثبت می‌باشد. در واقع برای ثبت اختراع محصول تولید شده باید راه حل جدید و نوآورانه‌ای برای حل یک مشکل فنی ارئه دهد.

 

مزایای ثبت اختراع چیست؟

با ثبت اختراع، مخترع می‌تواند سایرین را مکلف کند که به حقوق حاصله از آفرینش فکری او احترام گذاشته و مانع از هرگونه کپی‌برداری بدون اجازه‌ی مالک این حقوق شود.

 

مدت اعتبار ورقه‌ی ثبت اختراع چقدر است؟

کسی که مطابق قانون ثبت علائم تجارتی و اختراعات مصوب تیر ماه ۱۳۱۰، اختراع خود را در اداره مالکیت صنعتی به ثبت رسانده و ورقه اختراع دریافت نموده بر اساس ماده ۳۳ قانون مذکور بنا به تقاضای مخترع به مدت ۱۰ یا ۱۵ و یا نهایتا ۲۰ سال مورد حمایت قانونی قرار خواهد گرفت. در مدت اشاره شده مخترع با رعایت مواد قانونی مجاز به هرگونه استفاده قانونی خواهد بود.

بعد از انقضای مدت حمایت قانونی حتی به درخواست مخترع این مدت قابل تمدید نخواهد بود و منافع اختراع دیگر متعلق به شخص خاصی نیست بلکه متعلق به عموم مردم جامعه خواهد بود و هر کس می‌تواند بطور مجانی بدون پرداخت وجهی به مخترع از دانش فنی آن اختراع استفاده نماید.

البته حفظ گواهینامه‌ی اختراع در این ۲۰ سال منوط به پرداخت اقساط سالیانه توسط متقاضی ثبت اختراع می‌باشد و در صورت عدم پرداخت هزینه‌ی سالانه، اظهارنامه مربوط مسترد شده تلقی و با گواهینامه‌ی اختراع فاقد اعتبار می‌شود.

 

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت اختراع

1. تنظیم ادعانامه

2. توصیف اختراع

3. خلاصه اختراع

4. نقشه یا فرمولاسیون اختراع

5. کپی شناسنامه و کارت ملی (برای افراد حقیقی)

6. کپی روزنامه رسمی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (برای افراد حقوقی)

7. کپی شناسنامه و کارت ملی دارندگان حق امضاء (برای افراد حقوقی)

 



:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

راهنمای اخذ کارت بازرگانی

موسسه ثبت شرکت کریم خان تمامی خدمات در رابطه با اخذ کارت بازرگانی را در اختیار شما قرار می دهد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188946700 تماس حاصل فرمایید.کارت بازرگانی سندی است که به موجب آن می‌توان اقدام به صادرات و واردات کالا نمود و توسط شعب اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران به نام متقاضیان اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی صادر می‌شود. به طور کلی کارت بازرگانی مجوزی است که دارنده‌ی آن می‌تواند اقدام به تجارت در عرصه‌ی واردات و صادرات کالا کند. این تجارت از ثبت سفارش و ترخیص کالا تا واردات از مناطق آزاد، حق العمل کاری در گمرک و صادرات کالاهای مجاز را در بر دارد.

 هر فردی می‌تواند یک کارت حقیقی و یک کارت حقوقی داشته باشد. همچنین برای اخذ کارت بازرگانی باید به اتاق‌ بازرگانی مربوط به آن استان مراجعه کرد.

 مدت اعتبار کارت بازرگانی چقدر است؟

 مدت اعتبار کارت بازرگانی بنا به درخواست متقاضی از یک تا پنج سال می‌باشد. در صورتی که کارت بازرگانی تا دو سال تمدید نشود مراحل تمدید کارت همانند مراحل صدور باید از ابتدا انجام شود.



:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

کارت بازرگانی

موسسه ثبت شرکت کریم خان تمامی خدمات در رابطه با اخذ کارت بازرگانی را در اختیار شما قرار می دهد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188946700 تماس حاصل فرمایید.کارت بازرگانی این امکان را به وجود می آورد تا بتوان با شرکت های خارجی داد و ستد انجام داد.در واقع به واسطه کارت بازرگانی میتوان به امر تجارت خارجی پرداخت.

 

برای اخذ کارت بازرگانی خود در تهران میتوانید با موسسه دیاکو تماس حاصل نمایید.

 

کارت بازرگانی آشنایی مردم با مراحل انجام كار درادارات باعث ایجاد جوسالم ومناسبی بین ارباب رجوع وكارمندان می شودبه همین جهت اداره كل ثبت شرکتها آذربایجانغربی اقدام به تهیه كلیه فرایندهای انجام شده در ثبت اسناد گرفته تا متقاضیان در جریان روند كار خودقرار گیرندواین آشنایی باروندكار و اخذ کارت بازرگانی باعث  شود متقاضیان مدارك خودرابه طورصحیح تهیه كرده وبه واحد های مورد نظر تحویل دهند تنظیم صحیح مدارك از نظر متقاضی باعث كاهش زمان ممیزی ویا زمان اصلاح ودوباره كاری كارها می شود.

مدارك لازم جهت اخذ كارت بازرگانی

 

1- یك جلد دفتر روزنامه ویك جلددفتركل كه صفحات آنهاشماره گذاری وقیطان كشی شده باشد.

 

2-در خواست كتبی متقاضی جهت پلمپ دفاتر وثبات اظهارنامه ثبت نام در دفاتربازرگانی

 

3-فتوكپی شناسنامه وپایان خدمت متقاضی اخذ کارت بازرگانی

 

جهت كسب اطلاعات بیشترباشعبه شركتهای ثبت اسناد تماس حاصل فرمائید.

درخواست اجراءمفاداسناد رسمی ازمراجع ذیل بعمل می آید:

 

الف: ادارت ثبت اسناد واملاك

 

ب: دفتر خانه اسناد رسمی ودفتررسمی ازدواج وطلاق

در موارد زیرادارات ثبت مرجع صدور اجرائیه میباشد:

 

1-  اجرائیه مربوط به قبوض اقساطی بدون قید وشرط ویا اینكه طلبكار نخواهد از شرط مندرج در سند مربوط رااستفاده كند.

 

2- اجرائیه مربوط به چك بانكی ( مدارك لازم جهت صدور اجرائیه چك: الف: اصل چك وبرگشتی بانضمام تصاویر آنها ب : فرم تقاضای صدور اجرائیه چك)

 

3-اجرائیه مربوط به شهرداری

 

4-اجرائیه مربوط به شركتهای تعاونی روستایی

در مواردذیل دفاتر اسناد رسمی وازدواج وطلاق مراجع صدور اجرائیه میباشد:

 

1-در مورد اسناد رسمی لازم الاجراء.

 

2- در مورد مهریه وتعهداتی كه ضمن ثبت ازدواج وطلاق ورجوع شده.

 

3- مواردیكه موجر با درخواست وصول وجه قبوض اقساطی ، فسخ ویا تخلیه مورداجاره رابخواهد.

 

4-در مواردیكه طلبكار بخواهد از شرط مندرج در سند (هر نوع كه باشد)استفاده كند مرجع صدوراجرائیه نسبت به قبوض اقساط دفتر خانه مربوطه است.                            

                                         بازداشت اموال منقول

 

1-پس از ابلاغ اجرائیه طلبكار بایداموال منقول بدهكار رامعرفی تابرابر مقررات توقیف گردد.

                             بازداشت اموال نزد شخص ثالث

 

هر گاه طلبكار اعلام نمایدكه وجه ویا مالی از بدهكار نزد شخص ثالث است باید آنرا به اجرای ثبت اعلام تابرابرمقررات توقیف گردد.

                                 بازداشت اموال غیر منقول

 

چنانچه بدهكار ملكی داشته باشد طلبكار باید مشخصات كامل ثبتی آنرا به اجرااعلام نماید تا برابر مقررات نسبت به توقیف اقدام گردد.

روش صدور سند مالكیت المثنی

 

1- مراتب از بین رفتن یا گم شدن سند باید كتبا” از طرف مالك به اداره ثبت محل اعلام شود.

 

2-فرم ونمونه استشهادیه رااز اداره ثبت مربوطه اخذ ودر دو برگ تنظیم وتكمیل ضمیمه تقاضا شود.

 

3-مراتب از طرف اداره ثبت طیبخشنامه ای به دفاتر اسناد رسمی اعلام ویك نوبت در یكی از روزنامه های كثیرالانتشار یا یكی از روزنامه هایی كه آگهی های ثبتی در آن درج می شود،به هزینه متقاضی آگهی می شود.

 

4- در صورتی كه تاده روز از تاریخ انتشار آگهی اعتراضی نرسیده یا در صورت اعتراض اصل سند مالكیت یا سند معامله اراته نشده باشد اداره ثبت اقدام به صدور المثنی سند مالكیت خواهد نمود .

         نحوه اعتراض به درخواست ثبت وتحدید حدود

 

اعتراض به آگهی های نوبتی وتحدیدی در مورد در خواست ثبت وتحدید حدود املاك باید بصورت كتبی ومستقیما” به اداره ثبتی كه آگهی را منتشر می كند تسلیم شود.

 

اعتراض باید ظرف یكماه از تاریخ تسلیم اعتراض به مرجع ثبتی ، دادخواست خود را به مرجع ذیصلاح قضایی تقدیم نماید.

 

در صورت عدم تقدیم دادخواست از سوی معترض ،متقاضی ثبت یا نمایده قانونی وی می تواند به دادگاه مربوطه مراجعه وگواهی عدم تقدیم دادخواست را دریافت وبه اداره ثبت تسلیم نماید ودر این صورت اداره ثبت بدون توجه به اعتراض عملیات ثبتی را بارعایت مقررات ادامه می دهد.

 

مبدأ اعتراض به اصل ملك ، تاریخ انتشار روزنامه ای است كه اولین آگهی نوبتی در آن درج شده است .

                        –  در خصوص تعرفه دفاتر اسناد رسمی

 

1- مراجعین محترم دفاتراسناد رسمی ازپرداخت هرگونه وجه نقد به هر عنوان دردفترخانه خودداری نمایند.

 

2-هرگونه تعرفه قانونی بایدحتما” از طریق بانك واریزوفیش واریزی به دفترخانه تحویل گردد.

 

3- میزان فیش های واریزی رابا ارقام قید شده درسندمطابقت داده شود.



:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

 انحلال شرکت

تعریف انحلال شرکت

موسسه ثبت شرکت کریم خان تمامی خدمات در رابطه با  انحلال شرکت را در اختیار شما قرار می دهد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188946700 تماس حاصل فرمایید.انحلال شرکت به منزله پایان عمر آن است و لازمۀ پایان عمر شرکت این است که دارایی جمعی از حالت مشاع بیرون آورده شود و میان آنان تقسیم گردد. تقسیم دارایی بین شرکا در صورتی میسر است که طلبکاران شرکت طلب خود از شرکت را دریافت کرده باشند. برای رسیدن به چنین  مقصودی، قانون گذار، تصفیه اموال شرکت را پس از انحلال پیش بینی کرده است.

 

موارد انحلال شرکت سهامی خاص

 ۱- در مواردی که بر اثر زیان های وارده ، حداقل نصف سرمایه شرکت از میان برود ،هیات مدیره مکلف است طبق ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت ،بلافاصله مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام را دعوت نمایدتا موضوع انحلال یا بقای شرکت ، مورد شور و رای واقع شود .  هر گاه مجمع مزبور رای به انحلال شرکت ندهد ، باید در همان جلسه و با رعایت مقررات قانونی سرمایه شرکت را به مبلغ سرمایه موجود کاهش دهد.

 

۲- در صورتی که هیات مدیره شرکت به دعوت مجمع عمومی فوق العاده مبادرت ننماید و یا مجمعی که دعوت می شود ، نتواند مطابق مقررات قانونی منعقد گردد .هر ذینفع می تواند ،انحلال شرکت را از دادگاه صلاحیت دار درخواست کند.

 

۳-در موارد مذکور در ماده ۱۹۹ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت :

 تبصره ۱- در صورتی که مجمع عمومی فوق العاده ،شرکت را منحل نماید ، باتعیین  روز تصفیه و آدرس محل تصفیه صورتجلسه انحلال ظرف مدت ۵ روز از تاریخ تشکیل مجمع عمومی ، به اداره ثبت شرکت ها ارسال می شود ، تا پس از ثبت در روزنامه رسمی ، آگهی شود.

 

ماده ۱ – تصفیه

هر گاه شرکت طبق مندرجات موارد فوق منحل گردد، تصفیه امور آن با متابعت از مقررات مواد مربوطه لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت به عمل خواهد آمد.

 توجه: نمونه صورتجلسه مربوطه در بخش دانلود وب سایت ، قسمت صورتجلسات قابل مشاهده است.

 شرکت با مسئولیت محدود در موارد ذیل منحل می شود :

 

۱- وقتی که شرکت مقصودی را که برای آن تشکیل شده انجام داده یا انجام آن غیر ممکن شده باشد.

 ۲- وقتی که شرکت برای مدت معین تشکیل و مدت ، منقضی شده باشد.

 ۳- در صورتی که شرکت ورشکست شود.

 ۴- در صورت تصمیم عده ای از شرکا که سهم الشرکه آن ها بیش از نصف سرمایه شرکت باشد.

 ۵- در صورتی که به واسطه ضررهای وارده نصف سرمایه شرکت از بین رفته و یکی از شرکا، تقاضای انحلال کرده و محکمه ، دلائل او را موجه دیده و سایر شرکا حاضر نباشند ،سهمی را که در صورت انحلال به او تعلق می گیرد پرداخته و اورا از شرکت خارج نمایند.

 ۶ – در مورد فوت یکی از شرکا اگر به موجب اساسنامه پیش بینی شده باشد (مواد ۹۳ و ۱۱۴ ق.ت)

 

انحلال شرکت با مسئولیت محدود

 انحلال شرکت با مسئولیت محدود در موارد زیر صورت می گیرد: (بر گرفته از مواد قانون تجارت):

 ۱-    در صورتی که شرکت موضوعی را که برای انجام آن ایجاد شده بود انجام بدهد، یا انجام آن غیر ممکن شود.

 ۲-    وقتی که شرکتی برای مدت معینی تشکیل شده باشد، و آن مدت سپری شود.

 ۳-   از آنجا که قرارداد تشکیل شرکت توسط تمام شرکا منعقد شده است، بنابراین خودشان هم می‌توانند از این قرارداد با توافق همه شرکا صرف نظر کنند.

 ۴-   اگر تنها یک شریک در شرکت باقی بماند، شرکت بطور طبیعی منحل خواهد شد.

 ۵-    ورشکستگی یک شرکت تجاری زمانی مطرح می‌شود که، شرکت از پرداخت وجوهی که به عهده دارد بر نیاید. به دلیل اینکه از تاریخ صدور حکم ورشکستگی، شرکت از دخالت در امور خود ممنوع است. طبیعتاً در صورت ورشکستگی منحل خواهد شد.

 

دلایل خاص انحلال شرکت با مسئولیت محدود

قانون تجارت در بند‌های «ب» ، «ج» و «د» ماده ۱۱۴ موارد اختصاصی انحلال شرکت با مسئولیت محدود را بیان کرده است. این موارد عبارت است از:

 ۱-     تصمیم شرکا؛

 در صورت تصمیم عده‌ای از شرکا که میزان سهم آن‌ها بیش از نصف سرمایه شرکت باشد.(بند ب ماده ۱۱۴ قانون تجارت) این اکثریت، یک اکثریت سرمایه‌ای است. بنابراین اگر حتی دو نفر از بیست نفر شریک بیش از ۵۰% سرمایه شرکت را دارا باشند، هر زمان که اراده کنند می‌توانند شرکت را به استناد این بند منحل کنند.

 ۲-     نصف شدن سرمایه شرکت؛

 در صورتی که به واسطه ضررهای وارده به شرکت نصف سرمایه شرکت از بین برود و یکی از شرکا تقاضای انحلال بکند و دادگاه نیز دلایل او را موجه بداند. سایر شرکا نیز حاضر نباشند سهمی را که در صورت انحلال به او تعلق می‌گیرد بپردازند و او را از شرکت خارج کنند.(بند ج ماده ۱۱۴ قانون تجارت)

 

۳-     فوت یکی از شرکا؛

 به موجب بند د ماده ۱۱۴ قانون تجارت در صورتی که یکی از شرکا فوت شود و بموجب اساسنامه شرکت، فوت شریک باعث انحلال شرکت باشد، شرکت منحل خواهد شد.

 

مدیر تسویه

شخصی که امر تصفیه را به عهده می گیرد، مدیر تصفیه نام دارد. در شرکت با مسئولیت محدود امر تصفیه بر عهده مدیران شرکت است، مگر اساسنامه شرکت ترتیب دیگری مشخص کرده باشد. (ماده ۲۱۳ قانون تجارت) طبق ماده ۲۰۷ قانون تجارت وظیفه مدیران تصفیه خاتمه دادن به کارهای جاری شرکت و اجرای تعهدات و وصول مطالبات و تقسیم دارایی شرکت است. در اجرای این وظایف، مدیران تسویه می‌توانند در صورت نیاز معاملات جدیدی برای شرکت انجام دهند.(ماده ۲۰۸ قانون تجارت) همچنین حق دارند از طرف شرکت اقامه دعوا کنند؛ (ماده ۲۰۹ قانون تجارت) دعاوی مربوط به شرکت را با اجازه مجمع عمومی یا اساسنامه، به صلح خاتمه دهند و یا به داوری ارجاع دهند.(ماده ۲۱۴ قانون تجارت)

 

 

 

تقسیم اموال شرکت

 طبق ماده ۲۱۱ قانون تجارت، آن قسمت از دارایی شرکت که در مدت تصفیه مورد نیاز نیست به طور موقت بین شرکا تقسیم می‌شود. اما متصدیان تصفیه باید معادل بدهی‌هایی که هنوز موعد پرداخت آن نرسیده و همچنین معادل مبلغی که بین شرکا مورد اختلاف است کنار بگذارد.

 به هر حال تقسیم دارایی شرکت بین شرکا خواه در حین تصفیه (ماده ۲۱۱ قانون تجارت) و خواه پس از ختم تسویه، وقتی ممکن است که قبلاً سه مرتبه در مجله رسمی قوه قضاییه و یکی از جراید اعلام و یک سال از تاریخ انتشار اولین اعلام در مجله گذشته باشد.(ماده ۲۱۹ قانون تجارت) تخلف از این ماده متصدیان تصفیه را مسئول جبران خسارات طلبکارانی قرار می‌دهد که به طلب خود نرسیده اند. (ماده ۲۱۶ قانون تجارت)

 

 

انحلال شرکتهای سهامی

 انحلال شرکت های سهامی در موارد ذیل صورت می گیرد:

 

 

 

1. در صورت ورشکستگی شرکت.

 

2. وقتی که شرکت موضوعی را که برای آن تشکیل شده است انجام داده یا انجام آن غیر ممکن باشد.

 

3. در صورتی که شرکت برای تاریخ معینی تشکیل گردیده و آن مدت به پایان رسیده باشد مگر این که مدت قبل از انقضاء تمدید شده باشد.

 

4. در هر موقع که مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام به هر علتی رای به انحلال بدهند.

 

5. در صورت صدور حکم قطعی دادگاه.

 (اگر هر یک از موارد بالا احراز گردد ولی شرکت برای انحلال اقدام نکند دادگاه با صدور حکم, دستور به انحلال می دهد, همچنین اگر اشخاص ذینفع از دادگاه تقاضای انحلال شرکت را بنماید دادگاه رای انحلال صادر می نماید)

در پایان مجمع یک نفر از مدیران شرکت به عنوان مدیر تسویه انتخاب و اگر مدیر تسویه معین نشده باشد و یا اینکه تعیین شده ولی به وظایف خود عمل ننماید هر شخص ذینفع  دیگر می تواند به دادگاه مراجعه و تعیین مدیر تسویه جدیدی را از دادگاه بخواهد.



:: بازدید از این مطلب : 505
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

معاونت امور اخذ کارت بازرگانی

موسسه ثبت شرکت کریم خان تمامی خدمات در رابطه با اخذ کارت بازرگانی را در اختیار شما قرار می دهد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188946700 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد های کارت بازرگانی

۱ –  ثبت سفارش و ترخیص کالا

۲ –  واردات از مناطق آزاد

۳ –  مبادرت به حق العمل کاری در گمرک

۴ –  صادرات کلیه کالاهای مجاز

 

شرایط لازم جهت اخذ کارت بازرگانی حقیقی

1.            داشتن حداقل ۲۳ سال تمام.

2.            داشتن یک دفتر کار که بصورت ملکی متعلق به متقاضی باشد یا دارای اجاره نامه محضری و یا اجاره نامه بنگاهی با کد رهگیری داشته باشد.

3.            داشتن کارت پایان خدمت.

4.            داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم.

 

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده کارت بازرگانی حقیقی

۱٫یک برگ اصل اظهارنامه  ثبت نام در دفاتر بازرگانی که به گواهی اداره ثبت شرکتها رسیده باشد (با امضای متقاضی کارت بازرگانی) و اصل گواهی پلمپ دفاتر ، از اداره ثبت شرکتها (برای دریافت اظهارنامه و گواهی پلمپ به نزدیکترین دفتر پست و اداره ثبت شرکتها واقع در بزرگراه مدرس نبش میرداماد مراجعه فرمایید.)

2.            اصل گواهی عدم سوء پیشینه که از زمان صدور آن ، ۶ ماه بیش تر نگذشته باشد.

3.            دو صفحه فرم کارت بازرگانی و عضویت چاپ شده (تکمیلی از وب سایت به همراه مهرو امضا متقاضی  و گواهی امضا توسط دفتر اسناد رسمی)

4.            اصل مفاصا حساب مالیاتی موضوع ۱۸۶قانون مالیاتهای مستقیم مبنی بر بلامانع بودن صدور کارت بازرگانی .

5.            اصل کارت ملی جهت برابر با اصل نمودن و یک یری کپی کامل از پشت و روی آن .

6.            سه قطعه عکس ۴*۶  (جدید ، تمام رخ ، ساده)

7.            ارائه اصل و کپی مدرک تحصیلی معتبر (حداقل دیپلم متوسطه ) مدارک خارج از کشور پس از ارزشیابی توسط اداره دانش آموختگان وزارت علوم مورد پذیرش می باشد .

تبصره : دارندگان پروانه بهره برداری صنعتی ، کشاورزی ، معدنی ، خدمات فنی مهندسی و خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) از مراجع ذیربط مشروط به انقضای دو سال از تاریخ صدور پروانه ، از ارائه مدرک فوق ، معاف می باشند.

۸ . اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان جهت برابر اصل شدن و یک سری کپی از پشت و روی آن .

•             متولدین سالهای ۱۳۳۷ و قبل از آن با ارائه کپی مدرک لیسانس ، نیاز به کارت پایان خدمت ندارند .

•             متولدین سالهای ۱۳۲۸ و قبل از آن با ارائه کپی مدرک دکترا نیاز به کارت پایان خدمت ندارند .

 

9.            داشتن حداقل سن ۲۳ سال تمام .

10.          اصل گواهی بانک مبنی بر تایید حساب جاری و حسن اعتبار بانکی به نام متقاضی (فقط روی فرم الف قابل قبول است) با مهر امضای رئیس شعبه . (ضمنا حسابهای جاری شتاب مربوط به شهرستانها در صورتیکه روی فرم (الف) تایید شده باشد قابل قبول است )

(ارائه دسته چک حساب جاری مربوطه در زمان تشکیل پرونده جهت رویت ، الزامی می باشد.)

11.          ارائه یکی از مدارک ذیل :

الف – اصل و کپی سند مالکیت شش دانگ به نام متقاضی ، به آدرس دفتر کار (آدرس اظهارنامه) .

ب – اصل و کپی اجاره نامه بنگاه املاک دارای کد رهگیری و هولوگرام به نام متقاضی ، برای محل کار و به آدرس دفتر کار (آدرس اظهارنامه)

ج – اصل و کپی اجاره نامه بنگاه املاک دارای کد رهگیری و هولوگرام به نام متقاضی ، برای محل کار و به آدرس دفتر کار (آدرس اظهارنامه )

12.          ارائه اصل و کپی مدرک تولیدی معتبر از یکی از وزارتخانه های تولیدی برای واحد های از یکی از وزارتخانه های تولیدی الزامیست .(صنوف تولیدی دارای پروانه کسب مشمول این بند نمی گردند.)

13.          ارائه کد اقتصادی جدید (اصل و کپی) و یا ارائه تاییدیه پیش ثبت نام در سایت tax.gov.ir و تعهد مبنی بر ارائه کد اقتصادی جدید پس از صدور

تذکر ۱ : کارمندان تمام وقت دستگاه های دولتی نمی توانند کارت بازرگانی دریافت نمایند .

تذکر ۲ : ارائه حداقل مدرک تحصیلی دیپلم الزامی است .

تذکر ۳ : حضور متقاضی در  کلیه مرحله پذیرش مدرک و تحویل کارت الزامی است .

تذکر ۴ : برای هر واحد ملکی فقط یک کارت بازرگانی صادر می گردد.

تذکر ۵ : حضور متقاضی در کلاسهای آموزشی بر اساس نوع مدرک تحصیلی الزامی می باشد.

تذکر ۶ : کلیه مدارک در محل اتاق برابر اصل می گردد.

 

تذکر ۷ : متقاضیان محترم در انتخاب رشته  فعالیتهای خاص در زمان تکمیل اطلاعات ثبت نامی از طریق سایت این اتاق دقت فرمایند که رشته های انتخاب شده در راستای نیازهای وارداتی آنها باشد زیرا تنها واردات در جارچوب رشته های انتخابی امکان پذیر خواهد بود و برای صادرات کالا محدودیتی وجود ندارد (امکان تغییر آن پس از صدور کارت میسر نخواهد بود)

 



:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

ثبت شرکت مسئولیت محدود (Limited liability company)

 موسسه ثبت شرکت کریم خان تمامی خدمات در رابطه با ثبت شرکت مسئولیت محدود را در اختیار شما قرار می دهد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188946700 تماس حاصل فرمایید.شرکت با مسئولیت محدود، شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجاری تشکیل شده و هر یک از شرکا بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد، فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت، مسئول قروض و تعهدات شرکت است.

 

در اسم شرکت باید عبارت “با مسئولیت محدود” قید شود همچنین اسم شرکت نباید متضمن اسم هیچ یک از شرکا باشد؛ در غیر این صورت، شریکی که اسم او در اسم شرکت قید شده است، در مقابل اشخاص ثالث حکم شریک ضامن در شرکت تضامنی را خواهد داشت. (مفاد ماده ۹۵ قانون تجارت)

 

اصولا چه نوع شرکتهایی از این نوع ثبت شرکت انجام میدهند ؟

 

1. شرکتهای بازرگانی

2. شرکتهای طراحی

3. شرکتهای پیمانکاری

4. شرکتهای هواپیمایی

5. شرکتهای طراحی سایت

6. شرکتهای کامپیوتری

7. شرکتهای خدماتی

 

و…

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود :

 

    فتوکپی شناسنامه

    کارت ملی

 

    دو برگ تقاضانامه ( که بعد از تایید نام به شما ارائه میگردد)

    دو برگ شرکت نامه ( که بعد از تایید نام به شما ارائه میگردد)

    دو جلد اساسنامه ( که بعد از تایید نام به شما ارائه میگردد)

    گواهی عدم سوءپیشینه هیت مدیره ومدیرعامل (در زمان انعقاد قرارداد تا تائید نام ضروری نمیباشد)

 

پاسخ به سؤالات متداول شرکت مسئولیت محدود:

 

1. چه کسانی امکان ثبت شرکت در ایران را دارند؟

    همه اشخاص حقیقی و حقوقی چه ایرانی و چه خارجی امکان ثبت شرکت در ایران را دارند.

    •  اشخاصی که سابقه سوء پیشینه دارند هم امکان ثبت شرکت دارند، اما فقط می توانند سهامدار شرکت باشند.

    • اشخاص خارجی هم می‌توانند با ارائه اصل پاسپورت و ترجمه و دریافت کد فراگیر اقدام به ثبت شرکت نمایند.

    • اشخاص حقوقی نیزمی توانند با ارائه مدارک شرکت و مدارک هویتی نمایندگان به ثبت شرکت اقدام کنند.

 

2. تفاوت سهم در ارزش‌های مختلف در شرکت چیست؟ مثلا 1 سهم 1 میلیون ریالی با 10 سهم 1000 ریالی چیست؟

    تعداد و ارزش سهام یک شخص میزان مسئولیت او در شرکت ( چه مسئولیت محدود و چه سهامی خاص ) را مشخص می‌سازد. مثلا اگر شخصی در یک شرکت 100 سهم 1 ریالی داشته باشد میزان مسئولیت او در مقابل اشخاص ثالث تا 100 ریال و اگر 100 سهم 1 میلیون ریالی داشته باشد میزان مسئولیت او در مقابل اشخاص ثالث 100 میلیون ریال خواهد بود.

 

3. آیا یک شخص می تواند به تنهایی شرکت ثبت کند؟

    خیر. حداقل تعداد نفرات برای ثبت یک شرکت در ایران دو نفر برای شرکت با مسئولیت محدود است. در صورتی که مایلید مسئولیت و اداره شرکت و منافع آن به عهده خودتان باشد می توانید 99 سهم را به خود و یک سهم را به شخص دوم اختصاص دهید و سمت مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره را خود به تنهایی به عهده بگیرید و حق امضاء را نیز خود به عهده بگیرید و شخص دوم تنها سمت عضو هیأت مدیره داشته باشد و یا شخص دوم صرفا سهامدار باشد و شرکت شما تک مدیر عامله باشد.

 

4. برای ثبت شرکت مسئولیت محدود چه مدارک و اطلاعاتی نیاز داریم؟

    مدارک هویتی اشخاص – گواهی عدم سوء پیشینه- موضوع فعالیت شرکت- نام شرکت- سمت اشخاص حاضر در شرکت

 

5. آیا در صورتی که شرکت مسئولیت محدود ثبت کنم مالیات کمتری به نسبت شرکت سهامی خاص به شرکت من تعلق خواهد گرفت؟

    خیر. نوع شرکت ثبت شده تأثیری در میزان مالیات تعیین شده نخواهد داشت. میزان مالیات فقط بر اساس سود خالص سالیانه شرکت که توسط اداره دارایی برآورد می شود تعیین می گردد.

 

6. یک ثبت شرکت مسئولیت محدود در چه مدت زمانی ثبت خواهد شد؟

    مجموعا ثبت شرکت با توجه به روند آن و برخی مسائل تخصصی بین حداقل 10 روز تا حداکثر دو ماه زمان خواهد برد که ما در کمترین زمان ممکن این کار را انجام می دهیم.

 

7. آیا شخصی که به سن قانونی نرسیده می‌تواند عضو شرکت با مسئولیت محدود شود؟

    خیر. اعضای هیات مدیره شرکتها باید حتما بالاتر از 18 سال سن داشته باشند . اما در شرکتهای سهامی خاص شخصی که به سن قانونی نرسیده می تواند تنها به صورت سهامدار عضو شرکت شود اما امکان عضویت در هیأت مدیره را ندارد.

 

8. آیا شخصی که کارمند رسمی دولت استمی تواند عضو شرکت با مسئولیت محدود شود؟

    بله . کارمند رسمی دولت چه در شرکت مسئولیت محدود یا سهامی خاص با شرایطی می تواند عضو هیأت مدیره شرکت باشد. در صورتی که تنها دارای 3% سهم بوده و سمت و حق امضا نداشته باشد عضویت کارمند رسمی در هیأت مدیره بلامانع است.

 

9. شرکت با مسئولیت محدود برای چه فعالیتهایی مناسب است و در چه زمینه هایی نمی‌تواند فعالیت کند؟ و معایب و محاسن شرکت با مسئولیت محدود چیست؟

    با این شرکت می‌توان کلیه امور بازرگانی، مهندسی، کامپیوتری، خدماتی، صنعتی، دیجیتالی، فناوری اطلاعات و سایر فعالیتها رو انجام داد. مجموعا شرکت مسئولیت محدود فعالیتی  در زمینه خدمات ندارد.

    از جمله محاسن شرکت مسئولیت محدود اینست که فقط با 2 نفر عضو می شود این شرکت را ثبت کرد. و روال ثبت و اداره آن ساده تر از سهامی خاص است.

    و از معایب این شرکت: برخی بانکها به شرکتهای مسئولیت محدود وام و تسهیلات نمی دهند. و همچنین معمولا شرکتهای دولتی برای شرکت در مناقصات و مزایدات فقط شرکتهای سهامی خاص را پذیرش می کنند.

 

10. روال کلی ثبت شرکت با مسئولیت محدود به طور خلاصه چیست؟

    اقداماتی که توسط موکل انجام می‌شود:

    – دریافت مشاوره نهایی و تکمیلی به صورت حضوری یا غیر حضوری

    – عقد قرارداد و ارسال مدارک به صورت حضوری یا غیر حضوری

    – ارسال مدارک مورد نیاز و اطلاعات لازم جهت شروع به ثبت

 

    اقداماتی که ما انجام می دهیم:

    – تنظیم مدارک مورد نیاز بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط موکل

    – ثبت اولیه در سامانه ثبت شرکتها

    – دریافت تأیید نام و اعلام به موکل

    – دریافت تأیید کارشناس و ارجاع مدارک به موکل جهت امضای اعضا

    – حضور وکیل در اداره ثبت شرکتها جهت دریافت شماره ثبت و آگهی تأسیس

    – ثبت نهایی، دریافت مدارک و تحویل مدارک به موکل

 

11. آیا می توانم فعلا شرکت مسئولیت محدود ثبت کنم و بعدا در صورت صلاحدید آن را به سهامی خاص تبدیل کنم؟

    خیر. متاسفانه در حال حاضر امکان ثبت شرکت مسئولیت محدود به سهامی خاص و بالعکس وجود ندارد.



:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

ثبت شرکت سهامی خاص (Private joint stock company)

 موسسه ثبت شرکت کریم خان تمامی خدمات در رابطه با ثبت شرکت سهامی خاص را در اختیار شما قرار می دهد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188946700 تماس حاصل فرمایید.

ثبت شرکت سهامی خاص نوع دیگری از شرکت های تجاری می باشد. برای ثبت شرکت سهامی خاص حداقل تعداد اعضا و یا سهامداران ۳ نفر است. حداقل سرمایه برای ثبت این نوع شرکت به میزان یک میلیون ریال می باشد. وجود ۲ بازرس در شرکت سهامی خاص الزامی بوده و وجود هر یک از سمت های مدیرعامل ، رئیس هیئت مدیره و نائب رئیس در شرکت سهامی خاص اجباری می باشد .

 

طبق باب سوم قانون تجارت با عنوان شرکت‌های تجاری، شرکت سهامی خاص به شرکتی گفته می‌شود که تمام سرمایه آن به هنگام تاسیس، منحصرا به وسیله موسسین آن تشکیل شده است.

 

حداقل سرمایه برای ثبت شرکت سهامی خاص  1000000 ریال ( صد هزار تومان) است که به سهم مساوی تقسیم می‌شود و حداقل تعداد سهامداران به هنگام ثبت شرکت سهامی خاص باید 3 نفر باشد.

 

توجه داشته باشید که پس از ثبت شرکت سهامی خاص، سهام آن در بازار بورس قابل داد و ستد نبوده، ولی توسط مردم قابل معامله است.

 

پس از ثبت یک شرکت سهامی خاص، مسئولیت هر یک از سرمایه گذاران آن در قبال بدهی‌های شرکت به مبلغ سرمایه‌گذاری آن شخص در شرکت بستگی دارد.

 

اصولا چه نوع شرکتهایی از این نوع ثبت شرکت (سهامی خاص) انجام میدهند ؟

 

    شرکتهای عمرانی

    شرکتهای نفتی

    شرکتهای پتروشیمی

    شرکتهای تولیدی

    شرکتهای بورس

    شرکتهای دولتی

 

اعتبار هیات مدیره شرکت سهامی خاص ۲ سال خورشیدی و بازرسین ۱ سال مالیاتی می باشد و پس از انقضاء باید تمدید و یا تعویض شوند.

 

در شرکت های سهامی خاص برای اخذ تسهیلات بانکی و وام میتوانند از حداقل 5 الی 10 برابر میزان سرمایه شرکت وام و یا تسهیلات مورد نظر شرکت را اخذ نمود .

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی خاص:

 

    فتوکپی شناسنامه

 

    کارت ملی

 

    دو برگ تقاضانامه ( که بعد از تایید نام به شما ارائه میگردد)

 

    دو برگ شرکت اظهارنامه ( که بعد از تایید نام به شما ارائه میگردد)

 

    گواهی عدم سوءپیشینه هیت مدیره ومدیرعامل (در زمان انعقاد قرارداد تا تائید نام ضروری نمیباشد)

 

سوال :

 

— آیا در شرکتهای سهامی خاص میشود یک نفر 2 تا سمت داشته باشد ؟

 

جواب : بله،مثلا مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره

 

— آیا در شرکتهای سهامی خاص میزان سهام ها با هم برابر هستند :

 

جواب : بله،برای مثال : 1،000،000،000 ریال سرمایه منقسم به 100،000 سهم 10،000 ریالی



:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

ثبت شرکت سهامی عام

شرکت سهامی عام

موسسه ثبت شرکت کریم خان تمامی خدمات در رابطه با ثبت شرکت سهامی عام را در اختیار شما قرار می دهد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188946700 تماس حاصل فرمایید.شرکت سهامی عام به شرکتی گفته میشود که 30% از سرمایه آن از طریق فروش سهام به مردم (غیر از سهامداران شرکت) فروخته و تامین میشود .

یا به عبارت دیگر

 

نوعی از شرکت های سهامی هستند که قسمتی از سرمایه ی شرکت را از طریق فروش سهام به مردم تامین میکنند. تنوع فعالیت این گونه شرکتها بسیار متنوع و گسترده است و طیف وسیعی از فعالیت های تجاری و بازرگانی را شامل می شود.

 

ثبت شرکت سهامی عام نیاز به مجوز از بورس،بانک مرکزی را دارد .

 

در قانون جدید مالیاتی 1395 خرید و فروش سهام شرکتهای سهامی عام نیازی به پرداخت 4 درصد مبلغ نقل و انتقال به دارایی نمیباشد.

 

شرکت های سهامی عام می توانند در موضوعات زیر ثبت شوند:

 

– احداث کارخانه

 

– احداث سد

 

– احداث پروژه های راهسازی

 

– صنایع بزرگ مثل فولاد . سیمان . خودروسازی

 

– صنایع پتروشیمی

 

– تاسیس بانک

 

– مشارکت در طرح های عمرانی مختلف

 

و بسیاری موارد دیگر.

 

 

 

قید واژه ی سهامی عام در کنار اسم شرکت الزامی می باشد و باید به صورت خوانا و مشخص در تمامی اوراق و اسناد شرکت از جمله اساسنامه , اوراق سهام , سربرگ ها , مهر و دیگر برگه ها در کنار نام شرکت واژه ی سهامی عام قید شود.

 

تعداد موسسین اولیه در شرکت سهامی عام حداقل 5 نفر می باشند که قابل افزایش است ولی نباید از 5 نفر کمتر شود و سن تمامی شرکا کمتر از 18 سال تمام نباشد.

 

حداقل میزان سرمایه ی اولیه ی لازم جهت تاسیس شرکت سهامی عام مبلغ 5/000/000 میلیون ریال می باشد که قابل افزایش است ولی نباید از این میزان کمتر شود.

 

میزان مسئولیت کیفری هریک از شرکا و سهامداران در قروض و تعهدات شرکت مطابق میزان مبلغ اسمی سهام آنها مشخص می شود .

 

همان طور که پیشتر ذکر شد طریقه ی تامین سرمایه در این نوع شرکت به صورت مشارکتی و از راه فروش و واگذاری سهام به مردم تامین می شود که در مقابل آن بخشی از مالکیت شرکت هم به خریدار سهام منتقل می گردد و شخص سهامدار متناسب با سهام خریداری شده در سود و زیان شرکت سهیم خواهد شد.

 

ولی

 

در ابتدای امر موسسین شرکت باید میزان 20 درصد از کل سرمایه را خودشان تعهد کنند که از این 20 درصد به میزان 35 درصدش را به صورت نقدی در حسابی به نام شرکت که نزد بانک افتتاح کرده اند به مدت زمان 1 هفته الی 10 روز تودیع کنند و رسید آن را به همراه سایر مدارک لازم تسلیم مرجع ثبت شرکتها نمایند.( پس از گذشت مدت زمان ذکر شده این مبلغ توسط شرکا و موسسین شرکت قابل برداشت و استفاده می باشد . )

 

پس از آن طرح اعلامیه ی پذیره نویسی سهام شرکت را به همراه اظهارنامه ای که ضمیمه ی اساسناه ی شرکت است تهیه می کنند.

 

شرکت سهامی عام کامل ترین نوع شرکت سهامی است که برای انجام طرح ها و پروژه های کلان که نیازمند سرمایه ی فراوان و مشارکت گسترده ی جمعی می باشد بهترین گزینه است .

 

همچنین کسانی که تمایل دارند وارد بازار بورس شوند باید در غالب یک شرکت سهامی عام حضور یابند تا به عضویت این سازمان در آمده و به رسمیت شناخته شوند.

 

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی عام

 

– کپی شناسنامه موسسین

 

– کپی کارت ملی موسسین

 

– 2 نسخه اظهارنامه ی شرکت

 

– 2 جلد طرح اساسنامه شرکت

 

– 2 نسخه طرح اعلامیه ی پذیره نویسی سهام

 

– ارائه ی گواهی بانکی مبنی بر تودیع 35 درصد از سرمایه شرکت در بانک

 

– 2 نسخه صورت جلسه ی مجمع عمومی موسسین

 

– 2 نسخه صورتجلسه ی هیئت مدیران ( تعداد اعضای هیئت مدیره نباید از 5 نفر کمتر باشند )

 

– آگهی دعوت مجمع عمومی موسسین و روزنامه تعیین شده

 

– اخذ و ارائه ی مجوزهای لازم از نهاد های مربوطه

 

 

 

معمولا کسانی که میخواهند این نوع شرکتها را ثبت کنند در ابتدا باید ثبت شرکت سهامی خاص را ثبت و بعد آن را به سهامی عام تبدیل کنند



:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

ثبت شرکت تضامنی  General Partnership

 

موسسه ثبت شرکت کریم خان تمامی خدمات در رابطه با ثبت شرکت تضامنی  General Partnership را در اختیار شما قرار می دهد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188946700 تماس حاصل فرمایید.شركت تضامنی شركتی است كه تحت اسم مخصوص برای امور تجارتی بین دو یا چند نفر با مسؤولیت تضامنی تشكیل شود. اگر دارائی شركت برای تأدیه تمام قروض كافی نباشد، هر یك از شركاء پرداخت تمام قروض كافی نباشد، هر یك از شركاء مسئول پرداخت تمام قروض شركت است. هر قراری كه بین شركاء برخلاف این ترتیب داده شده باشد در مقابل اشخاص ثالث كأن لم یكن خواهد بود (ماده ۱۱۶قانون تجارت)

 

چنان‌چه از تعریف شركت تضامنی برمی‌آید، این شركت از نوع شركت‌های اشخاصی است كه برخلاف شركت‌های سرمایه، اصالت با خود شركای شركت و میزان اعتبار آن‌هاست، نه میزان سرمایه آن‌ها در شركت. به همین جهت در شركت تضامنی كلیه شركاء مسئول تعهدات شركت می‌باشند؛ چه در انجام معامله شخصاً مداخله داشته باشند؛ یا نداشته باشند یعنی هر یك از شركای شركت در مقابل تمامی تعهدات شركت مسؤول است. بنابراین شركت تضامنی معمولاً بین پدر و پسران یا برادران یا بین دوستان نزدیك و كسانی كه با یكدیگر شناسایی كامل داشته باشند، تشكیل می‌گردد. مقررات مربوط به شركت تضامنی در ضمن مواد ۱۱۶ تا ۱۴۰ قانون تجارت بیان شده است.

 

برای ثبت شرکت تضامنی اخذ مجوز از بانک مرکزی الزامی میباشد .

 

اکثر شرکتهای تضامنی شرکتهایی هستند که رابطه مستقیم با پول را دارند،مانند شرکتهای صرافی.

مقررات شرکا و یا سهامداران شرکتهای تضامنی :

 

-ﺩﺍﺭﺍ ﺑﻮﺩﻥ ﺗﺎﺑﻌﻴﺖ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﻭ ﺳﮑﻮﻧﺖ ﺩﺭ ﺍﻳﺮﺍﻥ

 

-ﭘﻴﺮﻭ ﻳﮑﻲ ﺍﺯ ﺍﺩﻳﺎﻥ ﺭﺳﻤﻲ کشورایران

 

-ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺻﻼﺣﻴﺖ فردی ﻧﺪﺍﺷﺘﻦ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﭼﮏ ﺑﺮﮔﺸﺘﻲ ﺭﻓﻊ ﺳﻮﺀﺍﺛﺮﻧﺸﺪﻩ ﺩﺭ ﺷﺒﮑﻪ ﺑﺎﻧﮑﻲﮐﺸﻮر

 

-ﻧﺪﺍﺷﺘﻦ ﺑﺪﻫﻲ ﻏﻴﺮﺟﺎﺭﻱ ﺑﻪ ﻣﺆﺳﺴﺎﺕ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭﻱ

 

-ﻧﺪﺍﺷﺘﻦ ﺳﻤﺖﻣﺪﻳﺮﻋﺎﻣﻞ،ﻋﺪﻡ ﻋـﻀﻮﻳﺖ ﺩﺭ ﻫﻴـﺄﺕ ﻣـﺪﻳﺮﻩ ﻭ ﻫﻤﭽﻨـﻴﻦ ﻧﺪﺍﺷـﺘﻦ ﻫﻤﺰﻣﺎﻥ ﺳﻬﻢ ﻳﺎ ﺳﻬﻢ ﺍﻟﺸﺮﮐﻪ ﺩﺭ ﺳﺎﻳﺮ ﺻـﺮﺍﻓﻲ ﻫـﺎ ﻭ ﻳـﺎ ﻣـﺸﺎﺭﮐﺖ ﻫﻤﺰﻣـﺎﻥ ﺩﺭ ﺗﺄﺳﻴﺲ ﺻﺮﺍﻓﻲ ﻫﺎﻱﺩﻳﮕﺮ

 

-ﺗﻌﻴﻴﻦ ﺗﮑﻠﻴﻒ ﺑﺪﻫﻲ ﻗﻄﻌﻲ ﻣﺎﻟﻴـﺎﺗﻲ ﺩﺭ ﺍﺟـﺮﺍﻱ ﻣـﺎﺩﻩ۱۸۶ ﻗـﺎﻧﻮﻥ ﻣﺎﻟﻴـﺎﺕ ﻫـﺎﻱ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ.

 

و در آخر

 

بیش از 85 درصد شرکت های تضامنی ، مسئولیت محدود می باشند.



:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 | نظرات ()